هواکش خزرفن , خزرفن

تولید کننده هواکشهای خانگی - صنعتی و جاذب آلایندگی هوا شرکت صنایع الکتروموتور ایران

هواکش خزرفن , خزرفن

تولید کننده هواکشهای خانگی - صنعتی و جاذب آلایندگی هوا شرکت صنایع الکتروموتور ایران

  • ۰
  • ۰

هواکش تخلیه دود

هواکش تخلیه دود  :

هواکش تخلیه دود از سیستم های اگزوز اضطراری برای حذف دود و حرارت از ساختمان ها در صورت آتش سوزی طراحی شده اند. هواکش تخلیه دود  نقش مهمی در افزایش ایمنی ساکنین ایفا می کنند و اجازه می دهد تا کارکنان آتش نشانی به ساختمان هایی که آتش در آن ها وجود دارد وارد شوند.

هواکش تخلیه دود قادر است گرما و دود را با حداقل دمای 500 درجه فارنهایت برای چهار ساعت و یا 1000 درجه فارنهایت به مدت 15 دقیقه تخلیه کند. هواکش تخلیه دود دارای یک کوره عمودی سقفی یا تنظیم افقی تخلیه شامل یک کلاهک تخلیه با دمپر پروانه ای می باشد. هواکش تخلیه دود برای کنترل دود طراحی شده است تا در بخش پایدار منحنی فن اجرا شوند. تمام این هواکش ها عملکردی بر اساس جریان هوا ارائه می دهند و فشار استاتیک موجود است. اگر هواکش تخلیه دود در خارج از منطقه پایدار خود اجرا شود، پس عملکرد فن به راحتی قابل پیش بینی نیست. به طور کلی این اتفاق می افتد در نرخ جریان هوا پایین تر و یا هنگامی که فشار استاتیک بالاتر است. هنگامی که یک یا هر دو از این شرایط رخ می دهد، احتمال بیشتری وجود دارد که فن در خارج از منطقه پایدار خود اجرا شود. این مسئله زمانی می تواند تبدیل به یک مسئله شود که هواکش تخلیه دود برای اندازه گیری جریان هوا در شرایط عادی و به میزان قابل توجهی کاهش دود و آلودگی و کنترل دود استفاده می شود.

هواکش تخلیه دود  نیاز به کار در دمای بالا دارند. چندین روش برای محاسبه درجه حرارت مورد نیاز برای هواکش تخلیه دود وجود دارد. همانطور که در بالا ذکر شد، یکی از مسائل رایج مربوط به هواکش تخلیه دود ، کنترل نیازهای جریان هوا است. جریان هوای مورد نیاز برای کنترل آب و هوا می تواند بیشتر یا کمتر از سیستم های کنترل دود باشد. هواکش تخلیه دود  دو سرعته یا سرعت متغیر می توانند برای حل این مشکل استفاده شوند؛ با این حال، نرخ جریان هوا باید در محدوده کلی هواکش تخلیه دود  در عملکرد پایدار باشد. درک معیارهای عملکرد سیستم هواکش تخلیه دود  هنگام اندازه گیری بسیار مهم است. هواکش تخلیه دود براساس اختلاف فشار، ممکن است نیاز به تنظیم جریان هوا بر اساس ساخت و ساز ساختمان داشته باشند.

هواکش تخلیه دود

کاربرد هواکش تخلیه دود :

در یک ساختمان تجاری، یک آشپزخانه فعال، هتل ها، مرکز کنفرانس و یا سایر مکان هایی که خطر آتش سوزی وجود دارد هواکش تخلیه دود مناسب و کاربردی می باشد. هنگامی که یک آتش سوزی در ساختمان تجاری ایجاد می شود، سیستم هشدار دهنده به ساکنین هشدار می دهد و  در حالی که تجهیزات آتش نشانی باعث محافظت می شوند اما  نمی تواند به یکی دیگر از جنبه های آتش سوزی اشاره کند که حتی مرگبار تر از شعله های آتش است: دود و گازهای سمی ایجاد شده توسط مواد سوزانده شده است و برای محافظت از مسافران از خطرات دود و سوختن،در ساختمان های تجاری بایستی یک سیستم تخلیه دود وجود داشته باشد که هواکش تخلیه دود این کار را انجام می دهد و این نوع هواکش ها کاربردی می باشند.

 

 

هواکش تخلیه دود
  • ۹۸/۰۵/۰۲
  • khazarfan Co

هواکش تخلیه دود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی