هواکش خزرفن , خزرفن

تولید کننده هواکشهای خانگی - صنعتی و جاذب آلایندگی هوا شرکت صنایع الکتروموتور ایران

هواکش خزرفن , خزرفن

تولید کننده هواکشهای خانگی - صنعتی و جاذب آلایندگی هوا شرکت صنایع الکتروموتور ایران

  • ۰
  • ۰

فن گلخانه ای چه کاربردی دارد؟

گلخانه ها باید محیطی کنترل شده برای تولید گیاهان با نور آفتاب ، دما و رطوبت کافی فراهم کنند. گلخانه ها به ویژه در ساعات صبح نیاز به قرار گرفتن در معرض حداکثر نور دارند. در هنگام انتخاب محل گلخانه محل سکونت درختان و ساختمان های موجود را در نظر بگیرید. آب ، سوخت و برق کنترل های محیطی را ممکن می سازد که برای نتایج مطلوب ضروری است. به همین دلیل از گرمایشی ، سرمایش و تهویه و فن گلخانه ای قابل اعتماد استفاده کنید. وسایل اخطار ممکن است در صورت قطع برق یا در صورت گرمای شدید درجه حرارت برای استفاده مطلوب باشد.

درجه حرارت خانه بستگی به رشد گیاهان دارد استفاده از فن گلخانه ای می تواند در این کار بسیار مناسب باشد. بیشتر گیاهان به دمای روز 70 تا 80 درجه فارنهایت احتیاج دارند که دمای شب تا حدودی پایین است. بسته به گیاهان کشت شده، رطوبت نسبی نیز ممکن است نیاز به کنترل با فن گلخانه ای داشته باشد.

سیستم گرمایش و فن گلخانه ای مناسب یکی از مهمترین مراحل برای تولید موفق گیاه است. هر سیستم گرمایشی که امکان کنترل یکنواخت دما و بدون رها کردن مواد مضر برای گیاهان را فراهم می کند ، قابل قبول است. پس انداز کار می تواند یک فن گلخانه ای گرانتر را با کنترل های خودکار توجیه کند.

نیازهای فن گلخانه ای به میزان اتلاف گرما از ساختار بستگی دارد. از دست دادن گرما از گلخانه معمولاً در هر سه حالت انتقال حرارت اتفاق می افتد: انتقال ، انتقال همرفت و تابش. معمولاً بسیاری از انواع تبادل گرما همزمان انجام می شود.

همرفت با فن گلخانه ای

انتقال حرارت همرفت حرکت فیزیکی گاز یا مایع گرم به محل سردتر است. تلفات گرما توسط همرفت درون گلخانه از طریق فن گلخانه ای تهویه و نفوذ (فن ها و نشت هوا) اتفاق می افتد.

انتقال حرارت توسط فن گلخانه ای نه تنها حرکت هوا بلکه حرکت بخار آب را شامل می شود. هنگامی که آب در گلخانه تبخیر می شود ، انرژی را جذب می کند. هنگامی که بخار آب به مایع برگشت می دهد ، انرژی را آزاد می کند. بنابراین وقتی بخار آب روی سطح یک جسم متراکم می شود ، انرژی را به محیط خارج می کند.

فن گلخانه ای هوای راکد را در گلخانه یا ساختمان را جابجا کرده و آنرا تازه می کند تا یک محیط رشد سالم تر و پربارتر ایجاد شود. فن گلخانه ای برای کاهش استرس گرمایی گیاه و کارگران بسیار عالی هستند. فن گلخانه ای تهویه عالی برای تونل های بلند و فریم های سرد را فراهم می کنند. فن گلخانه ای یک محیط با رشد راحت تر و خنک تر ایجاد کنید، که می تواند به طور مستقیم در بهره وری ، کیفیت و سودآوری برای تجارت گلخانه شما نقش داشته باشد. فن گلخانه ای همچنین در کارگاهها و ساختمانها بسیار عالی عمل می کنند.

فن گلخانه ای به راحتی در دیوارهای داخلی نصب می شود تا هوای گرم یا سرد شده را از یک اتاق به اتاق دیگر منتقل کند! فن گلخانه ای رطوبت را از بین می برد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی