هواکش خزرفن , خزرفن

تولید کننده هواکشهای خانگی - صنعتی و جاذب آلایندگی هوا شرکت صنایع الکتروموتور ایران

هواکش خزرفن , خزرفن

تولید کننده هواکشهای خانگی - صنعتی و جاذب آلایندگی هوا شرکت صنایع الکتروموتور ایران

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

جت فن پارکینگی چیست و چه مزیت هایی دارد؟

جت فن پارکینگی بطور فزاینده ای نسبت به سیستم های مجاری سنتی به عنوان وسیله ای برای تهویه آلاینده ها از فضاهای بزرگ مانند ساختمانهای پارکینگ اتومبیل ترجیح داده می شوند.

در خارج از برنامه های تونلی ، جت فن پارکینگی به عنوان وسیله کنترل دود در نظر گرفته می شوند. این امر به این دلیل است که اثربخشی جت فن پارکینگی بدون دیوارهای جانبی محدود است و جت فن پارکینگی لایه دود را طبقه بندی نمی کنند. با این حال جت فن پارکینگی می توانند پس از رویداد در دود و برای کنترل آتش استفاده شوند.

 

استراتژی احتمالی حالت آتش در مناطقی که جت فن پارکینگی برای کنترل دود استفاده می شود ، این است که سیستم جت فن پارکینگی حریق را خاموش کند.

آتش سوزی دارای سه اثر اساسی است. گرما ، دود و نور.

فرض بر این است که یک جت فن پارکینگی با رقیق کردن دود با هوا خنک ، این اثر را مختل می کند. این ممکن است فعال شدن آبپاش را به تأخیر بیندازد.

از نظر اثر دود ، وجود آلاینده هایی از قبیل مونواکسید کربن که توسط یک ردیاب تخصصی قابل تشخیص است ، همان سیگنال هایی هستند که باعث می شوند جت فن پارکینگی باعث افزایش جریان خود در حالت عادی شود. پاسخ به اثر دود بین واکنش حالت مطلوب طبیعی برای سرعت بخشیدن و واکنش خاموش کردن حالت آتش متناقض است.

یک سری از تجزیه و تحلیل محاسباتی مفصل  برای تعیین کمیت تأثیر جت فن پارکینگی در به تأخیر انداختن فعال شدن آبپاش بر روی یک روش معمولی آبپاش پارکینگ انجام شده است. این جا چشم انداز  جت فن پارکینگی که استراتژی حالت آتش برای خاموش کردن آتش در نظر گرفته شده است. با این حال ، در صورت ادامه استراتژی حالت آتش سوزی ، تأخیر آبپاش نیز مورد توجه خواهد بود.

هنگامی که فعال شدن آبپاش رخ داده است ، فرض می شود که سیگنال آتش برای خاموش کردن جت فن پارکینگی ایجاد شده است. ارزیابی های جداگانه می تواند در مورد اینکه آیا تأخیر قابل قبول بود یا خیر ، بستگی به هندسه ساختمان خاص دارد.

تجزیه و تحلیل جداگانه برای حاشیه ایمنی جت فن پارکینگی نشان خاص است در مقایسه این دو ، نتیجه گرفته شد که تأثیر جت فن پارکینگی بر فعال سازی آبپاش معنی دار نبود. علاوه بر این مشخص شد که اختلال دود ناشی از جریان جت فن پارکینگی تأثیر منفی بر دیدگان از بین می رود.

چگونه جت فن پارکینگی مناسب خریداری کنیم؟

برای خرید جت فن پارکینگی مناسب با کیفیت بالا، می توانید ابتدا ویژگی های جت فن پارکینگی و مشخصات اصلی آن را جست و جو کنید. ابعاد پارکینگ مورد نظر برای نصب آن را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید کنید.خصوصیات و کیفیت جت فن را طبق استانداردهای لازم و مورد نیاز برای کار خود مشخص کنید.

شرکت معتبر خزرفن با داشتن متخصصین می تواند در این امر شما را راهنمایی کند. برای کسب اطلاعات کامل به سایت این شرکت مراجعه کنید.

  • khazarfan Co