هواکش خزرفن , خزرفن

تولید کننده هواکشهای خانگی - صنعتی و جاذب آلایندگی هوا شرکت صنایع الکتروموتور ایران

هواکش خزرفن , خزرفن

تولید کننده هواکشهای خانگی - صنعتی و جاذب آلایندگی هوا شرکت صنایع الکتروموتور ایران

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگزاست فن سقفی

اگزاست فن سقفی و کاربرد آن:

اگزاست فن سقفی مدلهای درایو مستقیم هستند که دارای چرخ های خمیده به جلو برای صدای کم و راندمان بالا هستند. اینها برای مصارف هوای تمیز مانند حمام ، اتاق ذخیره سازی یا پنکه های اگزوز اداری مناسب هستند.

مدل SP-AP اگزاست فن سقفی دارای یک موتور تقریباً کم صدا و کم فشار با سه تنظیم جریان هوا با سرعت بالا (50 ، 80 یا 110 دور در دقیقه) است. عملکرد دو سرعته استاندارد آن (که معمولاً به عنوان کل خانه شناخته می شود) به رعایت الزامات ASHRAE 62.2 ، WSEC و CAL عنوان 24 کمک می کند. ویژگی های فن امکان عملکرد بهتر در انواع تاسیسات ، بهبود کیفیت هوای داخل ساختمان و از بین بردن مشکلات هنگام تست و تعادل را فراهم می آورد. واحدها در نور قرار دارند و هیچ تنظیمات نوری با حسگرهای پلاگین و بازی (رطوبت ، حرکت ، نور شب و CO2 در دسترس نیست).

اگزاست فن سقفی نصب شده محبوب ترین گزینه برای تهویه حمام و توالت خانگی است. طیف وسیعی از اگزاست فن سقفی نصب شده با سقف داریم ، از جمله مدل های قابل استفاده و غیر قابل استفاده. چند قانون اساسی برای انتخاب اگزاست فن سقفی داخلی وجود دارد:

آیا فن یک نصب جدید است یا شما در حال جایگزینی یک فن قدیمی هستید؟ اگر در حال تعویض یک فن قدیمی هستید ، باید فن قدیمی را به طور کامل بردارید و اندازه سوراخ را اندازه بگیرید. برای نصب جدید اندازه سوراخ مسئله کمتر است ، زیرا بدون در نظر گرفتن نیاز به بریدن سوراخ در گچ کاری است.

بیشتر اگزاست فن های سقفی اکنون به خارج از کشور منتقل می شوند ، اما اگر فضای سقف با تهویه مناسب داشته باشید ، ممکن است بخواهید داخل حفره قرار دهید. اگر فن را به بهترین وجه استفاده می کنید تا مجدداً کوتاه و مستقیم کار کند.

اگزاست فن سقفی یکی از محبوب ترین روش های تهویه اتاق است. هنگام انتخاب اگزاست فن سقفی، ظرفیت (جریان هوا) موردنیاز را در نظر بگیرید. معمولاً بر اساس اندازه اتاق و میزان استفاده از آن. ثانیاً چه اندازه سوراخ مورد نیاز است (مخصوصاً اگر تعویض فن موجود باشد) و سوم اینکه فن نیاز به اتصال به مجرای کار دارد.

تعویض اگزاست فن سقفی: همانطور که از نام آن پیداست ، یک فن اگزوز سقفی ، یک فن اگزوز است که روی یک سقف نصب می شود. این فن ها هوا را از طریق سقف به سمت بالا بیرون می کنند و می توانند درون حفره سقف تخلیه شوند.

یک فن اگزوز سقفی ، همانطور که از نام آن پیداست ، یک فن اگزوز است که روی یک سقف نصب می شود. این فن ها هوا را از طریق سقف به سمت بالا بیرون می کنند و می توانند درون حفره سقف تخلیه شوند یا برای بیرون کشیده شدن مجرای هوایی شوند.

اگزاست فن سقفی یکی از محبوب ترین روش های تهویه اتاق است. هنگام انتخاب اگزاست فن سقفی ، ظرفیت (جریان هوا) موردنیاز را در نظر بگیرید - معمولاً بر اساس اندازه اتاق و میزان استفاده از آن. ثانیاً چه اندازه سوراخ لازم است (مخصوصاً اگر تعویض فن موجود باشد) و سوم اینکه فن نیاز به اتصال به کار داکت دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اگزاست فن سقفی اینجا کلیک کنید.

 

  • khazarfan Co
  • ۰
  • ۰

در خزرفن، با ارائه طیف وسیعی از فن ها با کیفیت بالا به شما کمک می کنند تا زندگی راحتی را داشته باشید. فن های خانگی توربو شامل فن های پایه ، فن های پنجره ، فن های جعبه و دیواری هستند. ما فن خانگی توربو با بالاترین کیفیت را برای اجرا و ماندگاری ارائه می دهیم.

قابلیت های فن خانگی توربو:

3 سرعته: فن خانگی توربو گزینه های 3 سرعته ای هستند و به شما امکان جریان هوا بهینه برای هر مکانی را فراهم میکنند.

سر قابل تنظیم: فن های ما دارای یک سر قابل تنظیم 180 درجه است که در هر جهت که بخواهید می چرخد. می توانید آن را روی یک میز تنظیم کرده و به سمت پایین یا روی زمین که روی آن قرار دارد ، نشان دهید.

حرکت هوای قدرتمند: فن خانگی توربو با داشتن یک موتور توربوی قدرتمند و کارآمد ، شما را از هر اتاق خنک می کند.

ایده آل برای هر فضایی: فن خانگی توربو در یک رنگ سفید با دوام و براق موجود است و برای هر اتاق در خانه ، محل کار ، گاراژ ، انبار و سایر موارد مناسب است.

 

قدرت توربو برای حداکثر حرکت هوا

کنترل چرخشی 3 سرعته

بدون مونتاژ مورد نیاز است

رنگ سفید و سیاه برای ظاهری دلخواه

زاویه شیب قابل تنظیم

طراحی کامپکت و در عین حال قدرتمند

فن خانگی توربو ایده آل برای خانه یا محل کار ، قدرتمندترین و خاموش ترین فن است و این رقابت را از نظر جریان هوا و عملکرد بی صدا از بین می برد. فن خانگی توربو متحرک نوسان پنج تیغه فن تا 90 درجه در تمام جهات (چپ ، راست ، بالا و پایین) است و می توانند برای جریان هوای هدفمند ثابت باشند. فن خانگی توربو مناسب برای خنک کردن اتاق شخصی یا متوسط است. فن خانگی توربو که از 38 تا 55 دسیبل (شبیه به میزان نویز در یک کتابخانه) قرار می گیرند ، بدون ایجاد مزاحمت در خواب یا فعالیت های روزانه مانند مطالعه ، صحبت با تلفن یا تماشای تلویزیون ، راحتی قابل توجهی را ارائه می دهند. از میان سه تنظیم سرعت متوسط ​​یا زیاد یا تنظیمات اختصاصی Turbo Boost ، که هوا را تا 1695 پا مکعب در دقیقه حرکت می دهد ، برای یک انفجار فوق العاده قدرتمند از هوای تازه فوری استفاده کنید. تنظیمات سرعت را با یک چرخش ساده شماره گیری تغییر دهید. سایر نکات برجسته شامل یک پایه پایدار ، یک برنز براق و یک دسته داخلی برای حمل و نقل بدون دردسر از یک اتاق به اتاق دیگر است.

با کمک فن خانگی توربو راحتی روزمره و آرامش نصیب شما می شود. مهم است که قبل از انجام هر کاری تعمیر و نگهداری فن خود را انجام دهد. می توانید فن خانگی توربو را با یک پارچه کمی مرطوب تمیز کنید. هرگز آب را داخل آن نریزید. برای تمیز کردن شبکه جلو از جاروبرقی استفاده کنید. هرگز از محصولات ساینده استفاده نکنید که ممکن است به ظاهر دستگاه شما آسیب برساند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد فن خانگی توربو اینجا را کلیک کنید.

 

  • khazarfan Co
  • ۰
  • ۰

فن تهویه خانگی

سیستم های فن تهویه خانگی با فشار دادن یک دکمه کار می کنند. این سیستم در حالی که هوای نشتی در پوسته ساختمان و از طریق دریچه های عمدی و غیرفعال نفوذ می کند ، هوا را از خانه خارج می کند.

سیستم های فن تهویه خانگی برای آب و هوای سرد مناسب ترین هستند. در تابستانهای گرم و مرطوب ، کاهش فشار ممکن است هوای مرطوب را به داخل حفره های دیوار بکشاند ، جایی که ممکن است متراکم شود و باعث آسیب رطوبت شود.

فن تهویه خانگی نسبتاً ساده و ارزان برای نصب هستند. به طور معمول ، سیستم تهویه شامل یک پنکه منفرد است که به یک نقطه اگزوز مرکزی در خانه متصل است. طراحی بهتر اتصال فن به مجاری از چندین اتاق است ، ترجیحاً اتاقهایی که در آن آلاینده ها تولید می شوند مانند حمام. منافذ قابل تنظیم و منفعل از طریق پنجره یا دیوارها می توانند در اتاقهای دیگر نصب شوند تا به جای اینکه به نشتی در پاکت ساختمان اعتماد کنید ، هوای تازه را ایجاد کنید. با این حال ، منفذهای غیرفعال ممکن است نیاز به اختلاف فشار بزرگتر از آنچه ناشی از فن تهویه به درستی کار کند ، باشد.

یکی از نگرانی های سیستم های فن تهویه خانگی این است که  همراه با هوای تازه  آنها می توانند آلاینده ها را جذب کنند ، از جمله:

رادون و قالبهای یک خزنده

گرد و غبار از یک اتاق زیر شیروانی

دود گاراژ

گازهای دودکش از یک شومینه یا بخاری آب و بخاری سوخت های فسیلی.

این آلاینده ها هنگامی که فن های حمام و خشک کن لباس (که در هنگام کار خانه را نیز تحت فشار قرار می دهد) نگرانی خاصی دارند وقتی سیستم تهویه نیز کار می کند.

سیستمهای فن تهویه خانگی همچنین می توانند در مقایسه با سیستمهای تهویه بازیابی انرژی باعث افزایش هزینه های گرمایشی و سرمایش شوند زیرا سیستم های اگزوز قبل از ورود به خانه خنک نمی شوند و یا رطوبت موجود در هوا را از بین نمی برند.

سیستم های تهویه مطبوع

سیستم های تهویه تأمین از فن استفاده می کنند تا خانه شما را تحت فشار قرار دهد ، در حالی که هوا از طریق سوراخ های موجود در پوسته فن تهویه خانگی، حمام و دریچه های عمدی (در صورت وجود) از بیرون ساختمان بیرون می زند.

 

مانند سیستم های تهویه اگزوز ، سیستم های تهویه تأمین نسبتاً ساده و ارزان برای نصب هستند. یک سیستم تهویه منبع معمولی دارای سیستم فن و مجرای هوایی است که هوای تازه را معمولاً در یک اتاق - اما ترجیحاً چند اتاق که ساکنان بیشتر آنها را اشغال می کنند وارد می کند (مثلاً اتاق خواب ، اتاق نشیمن). این سیستم ممکن است شامل پنجره های قابل تنظیم یا دریچه های دیواری در سایر اتاق ها باشد.

فن تهویه خانگی امکان کنترل بهتر هوای ورودی از خانه را نسبت به سیستم های تهویه اگزوز فراهم می کند. با فشار دادن به خانه ، سیستم های تهویه مطبوع آلاینده های فضای بیرون را در فضای نشیمن به حداقل برسانید و از ایجاد دوباره گازهای احتراقی از شومینه ها و وسایل جلوگیری کنید. تهویه هوا همچنین باعث می شود هوای بیرون از منزل وارد خانه شود تا بتواند گرد و غبار رقیق شده را از بین ببرد تا بتواند رطوبت را کنترل کند.

برای خرید فن تهویه خانگی اینجا کلیک کنید.

  • khazarfan Co