هواکش خزرفن , خزرفن

تولید کننده هواکشهای خانگی - صنعتی و جاذب آلایندگی هوا شرکت صنایع الکتروموتور ایران

هواکش خزرفن , خزرفن

تولید کننده هواکشهای خانگی - صنعتی و جاذب آلایندگی هوا شرکت صنایع الکتروموتور ایران

  • ۰
  • ۰

فن سانتریفیوژ بکوارد کدام یک از فن های سانتریفوژ است؟

طراحی فن سانتریفیوژ بکوارد از نیروی گریز از مرکز تولید شده توسط یک دیسک چرخان با تیغه های نصب شده در زاویه های راست به دیسک ، برای انتقال حرکت به هوا یا گاز و افزایش فشار آن استفاده می کند. مونتاژ هاب ، دیسک و تیغه ها به عنوان چرخ فن معروف است و اغلب شامل سایر اجزای دارای عملکرد آیرودینامیکی یا ساختاری است. چرخ فن سانتریفیوژ بکوارد به طور معمول در داخل یک محفظه پنکه ای شکل پیمایش می شود. 

 

چگونه یک فن سانتریفیوژ بکوارد کار می کند؟

فن سانتریفیوژ بکوارد دارای تعداد کمتری پره های بزرگ هستند که از جهت چرخش منحنی می شوند. هوا یا گاز داخل فن ریسندگی از قسمت خارج چرخ خارج می شود و به پریز با بزرگترین قطر مسکن می رود. این همزمان هوا یا گاز بیشتری را از طریق سوراخ مرکزی وارد چرخ می کند.

مزایا و کاربردهای طراحی فن سانتریفیوژ بکوارد چیست؟

فن سانتریفیوژ بکوارد عملکرد پر سرعت و ساختاری نیرومندی را ارائه می دهد که باعث می شود فن سانتریفیوژ بکوارد مناسب برای برنامه های با فشار استاتیک بالاتر باشد ، جایی که نمی توان از فن خمیده به جلو استفاده کرد. فن سانتریفیوژ بکوارد در طراحی ورودی تک و دوتایی یا پروانه موتوری بدون پیمایش در دسترس هستند و انعطاف پذیری در طراحی سیستم شما دارند. این ساخت و ساز و قابلیت اطمینان بیشتر و انعطاف پذیری بیشتری را نسبت به فن خمیده به جلو به شما می دهد ، زیرا اگر ناسازگاری در فشار سیستم وجود داشته باشد ، فن سانتریفیوژ بکوارد باعث می شود هزینه اول بیشتر در مقابل فن خمیده رو به جلو باشد ، با این حال ، این هزینه اغلب با بالاترین هزینه جبران می شود.

وظیفه اصلی فن سانتریفیوژ بکوارد و فن ها تشدید سرعت حرکت هوا / گاز / مایعی است که از طریق آنها عبور می کند.

راندمان عملیاتی فن سانتریفیوژ بکوارد.

یکی از ویژگی های جذاب فن سانتریفیوژ بکوارد ویژگی بارگذاری نشده از منحنی و عملکرد خوب آن ها است. گفته می شود که فن سانتریفیوژ بکوارد دارای ویژگی غیر بارشی است. این بدان معناست که یک موتور انتخاب شده برای تحویل در جریان اوج هوا ، در صورت تغییر در جریان به دلیل فیلترهای کشی یا کثیف، بیش از حد گرم یا فرسودگی نخواهد داشت.  

فن سانتریفیوژ بکوارد با موتورهای روتور خارجی AC و EC و قالبهای استاندارد موتور ارائه می شود. این بدان معنی است که فن سانتریفیوژ بکوارد قادر به ارائه جریان هوای بالا و فشار مناسب هستند.

 

از فن ها برای خنک کردن محیط اطراف خود در اصل برای گردش هوا در اطراف استفاده می شود. فن سانتریفیوژ بکوارد به طور گسترده ای در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند زیرا ساخت ساده ای دارند و نسبت به فن های محوری بسیار مقرون به صرفه تر هستند. فن سانتریفیوژ بکوارد در صنعت HVAC (گرمایش ، تهویه و تهویه هوا) بسیار محبوب هستند و سیستم های کنترل آلودگی هوا را بسیار عالی می سازند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی