هواکش خزرفن , خزرفن

تولید کننده هواکشهای خانگی - صنعتی و جاذب آلایندگی هوا شرکت صنایع الکتروموتور ایران

هواکش خزرفن , خزرفن

تولید کننده هواکشهای خانگی - صنعتی و جاذب آلایندگی هوا شرکت صنایع الکتروموتور ایران

  • ۰
  • ۰

فن تهویه خانگی

سیستم های فن تهویه خانگی با فشار دادن یک دکمه کار می کنند. این سیستم در حالی که هوای نشتی در پوسته ساختمان و از طریق دریچه های عمدی و غیرفعال نفوذ می کند ، هوا را از خانه خارج می کند.

سیستم های فن تهویه خانگی برای آب و هوای سرد مناسب ترین هستند. در تابستانهای گرم و مرطوب ، کاهش فشار ممکن است هوای مرطوب را به داخل حفره های دیوار بکشاند ، جایی که ممکن است متراکم شود و باعث آسیب رطوبت شود.

فن تهویه خانگی نسبتاً ساده و ارزان برای نصب هستند. به طور معمول ، سیستم تهویه شامل یک پنکه منفرد است که به یک نقطه اگزوز مرکزی در خانه متصل است. طراحی بهتر اتصال فن به مجاری از چندین اتاق است ، ترجیحاً اتاقهایی که در آن آلاینده ها تولید می شوند مانند حمام. منافذ قابل تنظیم و منفعل از طریق پنجره یا دیوارها می توانند در اتاقهای دیگر نصب شوند تا به جای اینکه به نشتی در پاکت ساختمان اعتماد کنید ، هوای تازه را ایجاد کنید. با این حال ، منفذهای غیرفعال ممکن است نیاز به اختلاف فشار بزرگتر از آنچه ناشی از فن تهویه به درستی کار کند ، باشد.

یکی از نگرانی های سیستم های فن تهویه خانگی این است که  همراه با هوای تازه  آنها می توانند آلاینده ها را جذب کنند ، از جمله:

رادون و قالبهای یک خزنده

گرد و غبار از یک اتاق زیر شیروانی

دود گاراژ

گازهای دودکش از یک شومینه یا بخاری آب و بخاری سوخت های فسیلی.

این آلاینده ها هنگامی که فن های حمام و خشک کن لباس (که در هنگام کار خانه را نیز تحت فشار قرار می دهد) نگرانی خاصی دارند وقتی سیستم تهویه نیز کار می کند.

سیستمهای فن تهویه خانگی همچنین می توانند در مقایسه با سیستمهای تهویه بازیابی انرژی باعث افزایش هزینه های گرمایشی و سرمایش شوند زیرا سیستم های اگزوز قبل از ورود به خانه خنک نمی شوند و یا رطوبت موجود در هوا را از بین نمی برند.

سیستم های تهویه مطبوع

سیستم های تهویه تأمین از فن استفاده می کنند تا خانه شما را تحت فشار قرار دهد ، در حالی که هوا از طریق سوراخ های موجود در پوسته فن تهویه خانگی، حمام و دریچه های عمدی (در صورت وجود) از بیرون ساختمان بیرون می زند.

 

مانند سیستم های تهویه اگزوز ، سیستم های تهویه تأمین نسبتاً ساده و ارزان برای نصب هستند. یک سیستم تهویه منبع معمولی دارای سیستم فن و مجرای هوایی است که هوای تازه را معمولاً در یک اتاق - اما ترجیحاً چند اتاق که ساکنان بیشتر آنها را اشغال می کنند وارد می کند (مثلاً اتاق خواب ، اتاق نشیمن). این سیستم ممکن است شامل پنجره های قابل تنظیم یا دریچه های دیواری در سایر اتاق ها باشد.

فن تهویه خانگی امکان کنترل بهتر هوای ورودی از خانه را نسبت به سیستم های تهویه اگزوز فراهم می کند. با فشار دادن به خانه ، سیستم های تهویه مطبوع آلاینده های فضای بیرون را در فضای نشیمن به حداقل برسانید و از ایجاد دوباره گازهای احتراقی از شومینه ها و وسایل جلوگیری کنید. تهویه هوا همچنین باعث می شود هوای بیرون از منزل وارد خانه شود تا بتواند گرد و غبار رقیق شده را از بین ببرد تا بتواند رطوبت را کنترل کند.

برای خرید فن تهویه خانگی اینجا کلیک کنید.

  • ۹۹/۰۵/۲۰
  • khazarfan Co

فن تهویه خانگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی